vertrek - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bernadette Tabiat - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bernadette Tabiat - WaarBenJij.nu

vertrek

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

13 Augustus 2014 | Thailand, Bangkok

We kwamen om 18.32 aan op Schiphol inchecken bij bali 25 .
O mai wat een drukte , en ik kon niet online inchecken . Duimen dat we wel bij elkaar zitten . De helft van de medereizigers zijn backpackers en de andere helft gezinnen.
Na het inchecken moesten we al om 20.30 uur bij de gate zijn om te boarden en we vlogen pas om 21.40 .
Na een grote controle met bodycheck en hassan natuurlijk weer 2 x een afwijking liet zien waardoor er gewacht moest worden op een man die hem zou fouilleren , gelukkig niets .
We liepen door het elite gedeelte van het vliegtuig pff wat een luxe.
Onze plaatsen waren ook niet slecht .
Genoeg beenruimte .
Op tijd de lucht in en de volgende ochtend op tijd aangekomen in Bangkok . Jammer hier was het al 13.30 uur

• 13 Augustus 2014 - 14:51

Henny Otto:

Heerlijk dat jullie goed aangekomen zijn!
    En het daar naar jullie zin is!